دوستت دارم

همه قشنگی ها توی چشاته


همه مهربونی ها توی نگاته


می دونم تو عاشقی مثل همیشه


من می گم بدون تو دیگه نمیشه


هرچی عاشقانه هست روی لباته


همه ترانه هام توی صداته


سر من همیشه روی شونه هاته


من میگم حس خدایی تو صداته


هر چی که ناز داری تو توی چشاته


هر چی مهربونیه توی نگاته


مثل هفت تا اسمون خیلی تو پاکی


من می گم دوست دارم تو از خداته

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.m911.blogfa.com

سلام
خوبی
ایول
باحال بود
تونستی به من هم سری بزن

کاترین جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ب.ظ

خیلی خوبه . موفق باشید

ارزو سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام خیله عالیه

خاطره سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام شعراتون خیلی نازن

مهرنوش سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

سوگند عزیز
سلام وخسته نباشی
شعرت خیلی قشنگ بود و خیلی خوشم اومد
خوشحال می شم سری به ما بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد